Cine nu are o Smaranda sa-si cumpere…

Smaranda, pentru ca asa o cheama pe sora mea este genul acela de om in preajma caruia nu poti sa fii trist. Stiti cum e? sunt sigura ca toti avem o Smaranda in viata noastra. Daca nu o aveti, mai bine incepeti sa cautati pentru ca genul ei face viata de zi cu zi mai frumoasa.

13669557_10153613932096035_2838957363200757939_n

Smary the Fairy a intrat in viata mea cand eu aveam 10 ani. Ea cu 4 ani mai mare ca si mine. Primii ani au fost destul de dificili. Cumva dintr-o data trebuia sa imparat totul cu inca cineva. Pana atunci fusesem unicul copil, cea mai adorata, iubita si cea mai rasfatata.

Am cunoscut-o pe peronul Garii de Nord. Pe vremea aceea nu avea parul roscat, insa era tot cret si am calculat ca sigur foloseste minim un borcan de gel pe zi :))) Era exploziva si funny, avea o voce aparte si m-a facut sa rad din primele clipe de cand am intalnit-o.

Asa este si acum. Insa pe vremea aceea mi se parea doar o fata interesanta si inedita si nu m-as fi gandit in nici un milion de ani ca fata aceea cu parul cret avea sa devina mai tarziu actrita Smaranda Caragea. Pentru mine era ceva nou cu care trebuia sa ma obisnuiesc si imi era destul de greu. Anii au trecut si cu cat am avansat in varsta ne-am apropiat si mai mult. De fapt azi nici nu concep sa nu fie in viata mea.

“It’s amazing how one day someone walks into your life and suddenly you can’t remember how you lived life without them ” si asa si este.

Parintii nostri s-au gandit ca ar fi bine ca noi sa ne cunoastem in gara inainte de primul “voiaj” ca si o familie. Si ne-am cunoscut. Nu mai tin minte detaliile week-end-ului prelungit la munte, insa o retin pe ea, parul, tona de gel pe care o folosea in fiecare zi si pantofii ei total atipici.

Ca sa intelegeti, Samaranda nu este your average friend sau cunostinta. Ea este ea, cu totul aparte si diferita intr-un sens pe care m-as bucura mult sa stiu ca l-a mai intalnit si trait cineva pana acum.

14718620_10153842855761035_7347182693246146080_n

Dupa ce am implinit eu 18 ani lucrurile s-au schimbat foarte mult. Am inceput sa vorbim destul de des si sa fim mai surori decat fusesem pana atunci. Nu ma intelegeti gresit! Smaranda a fost sora mea din secunda in care am intalnit-o si am inteles ca asa trebuie sa fie, insa varsta mea nu m-a ajutat. Ea fuma si o detestam pentru asta. Ma fraierea ca sa nu o parasc acasa ca tigarile pe care le fuma erau de la Bruno (un magazin celebru prin anii ’90 pentru tot felul de gadget-uri de facut farse) si ca aveau gust de cafea. Ea pleca la mare cu prietenii si eu sufeream ca trebuia sa imi fac vacantele singura cu ai mei. Ea avea prieteni mari si misto, iar eu nu aveam voie sa petrec timpul cu ea si cu ei. Oricine are un frate sau o sora mai mare ma va intelege perfect.

In timp asa cum v-am spus Sma a devenit actrita. Nu ca a devenit…ea oricum asta era si mi se parea ca in fiecare zi cunosc un alt personaj ceea ce ma distra la maxim. Adoram sa o aud cum repeta cantecul de admitere la UNATC sau monologul. Sa spunem ca si-a terminat cursurile. De atunci ii spun mereu ca sora mea e o vedeta si ea imi spune ca eu trebuie sa imi canalizez atentia pe facut bani pentru ca la un moment dat cineva va trebui sa ii cumpere rochii Alexander Mcqueen :))) Asa am simtit mereu ca suntem: ea creativa, eu pragmatica.

Astazi e un exemplu pentru mine si pentru multi altii, un model de tarie si profesionalism cu care (recunosc 😛 ) nu ezit sa ma mandresc. O stii pe tipa din filmuletul cu “un deget”…e sor-mea! Imi place sa vad pe chipurile lor uimirea si ma face sa ma simt foarte mandra ca oamenii din jurul meu o stiu si o recunosc.

Astazi o puteti vedea la Teatrul de Comedie in piese ca si Suflete moarte, Poker, Cum am invatat sa conduc, Jocul de-a vacanta si asa mai departe . Iubeste teatrul independent si face mereu furori in Bullets over Lipscani care, apropo, a depasit 100 de reprezentatii. Are o tona de filmulete si sketch-uri cu cei de la Sector 7. O sa o regasiti si la cursuri de genul Atelier de Improvizatie pe text pentru copii (link aici).

V-am lasat cateva linkuri din care sper sa va dati seama ce face Smari si de ce e musai sa va duceti sa o vedeti! Because she rocks!

Nu in ultimul rand, Smari you are definitely my sister from another mother and I love you to the moon and back!

One thought on “Cine nu are o Smaranda sa-si cumpere…

Leave a comment